• PILATES

    Què és ?

    El mètode Pilates forma part del grup d'exercicis anaeròbics , és a dir , aquelles activitats físiques que es realitzen de forma breu i que es basen, fonamentalment , en la força . El seu objectiu principal no és la crema de calories , sinó reforçar la musculatura i augmentar el control , força i flexibilitat del nostre cos. Encara que, com tot exercici físic , suposa un augment en la despesa energètica i , per tant , també contribueix a mantenir un pes equilibrat.

    Beneficis

    • Figura més estilitzada.
    • Correcció d'hàbits posturals perjudicials i reducció dels dolors d'esquena.
    • Prevenció i rehabilitació de lesions musculars.
    • Aporta vitalitat i força.

    Erica Edo

    Un dels millors moments de la vida és adonar-se que fa dues setmanes el teu cos no podia fer el que acaba de fer .

    Diplomada en Magisteri d´Educació Fisica i Tècnic Superior en activitats fisico-esportives (AAFE)

    Experiència

    • Instructora LES MILLS (Body Combat, Body Pump i Body Balance) i TRX per la (FEDA)
    • Monitora al C.E (Santa Barbara) - Tarragona
    • Monitora al Pavello Municipal d´Ulldecona
    • Monitora al C.E SeniaEsport
    • Monitora d´aerobic i tonificacio i steps (FEDA)

    Aficions

    • Música Dolçainera
    • Senderisme

    Raimon Tolosà

    Quan més gran i difícil sigui l´objectiu, més gran
    serà la felicitat a l´assolir-lo

    Llicenciat en CAFE (Ciencies de la Activitat Física i del Esport)

    Experiència:

    • Instructor d´activitats dirigides i Entrenador Personal (Consell Comarcal les Garrigues
    • Entrenador Personal
    • Instructor LES MILLS (Body Combat, Pump, Balance)
    • Instructor TRX, Pilates, Spinning, AquaGym, Crossfit, Ini.Es

    Aficions:

    • Futbol
    • Rugby